Întrebări frecvente
Comenzi, plăți și livrare
Cum livrați comenzile?
Curierat rapid Sameday:
Folosim serviciul de curierat rapid oferit de partenerii noștri de încredere de la Sameday pentru a vă asigura o livrare rapidă și sigură a comenzilor dvs. Termenul de livrare este de 2-3 zile lucrătoare.
Puteți opta pentru Livrare standard prin curier rapid sau pentru Ridicare personală Easybox.
Oferiți livrare gratuită?
Pentru comenzile cu o valoare minimă de 99 lei, vă oferim livrarea gratuită prin serviciul de curierat rapid Sameday. Această opțiune vă permite să economisiți costurile de livrare și să beneficiați de serviciul nostru de încredere indiferent dacă optați pentru Livrarea standard sau ridicare din Easybox.
Care este taxa de livrare?
Pentru fiecare comandă sub 99 lei, se aplică o taxă de livrare. Pentru Livrarea standard prin curier rapid taxa este în valoare de 15 lei. Pentru Ridicarea personală din Easybox taxa este de 12 lei. Aceasta va fi adăugată la totalul comenzii și vă va fi afișată în momentul finalizării procesului de cumpărare.
Cum pot urmări coletul?
După plasarea comenzii, te vom ține la curent prin e-mail despre statusul acesteia. De asemenea, vei primi un cod de urmărire al comenzii (AWB) cu ajutorul căruia vei putea urmări statusul livrării folosind link-ul următor: sameday.ro
Întârzieri în perioade aglomerate:
Vă rugăm să rețineți că în perioadele mai aglomerate, cum ar fi de sărbători sau promoții speciale, pot apărea întârzieri la livrarea coletelor. Facem tot posibilul să gestionăm eficient volumele mari de comenzi, însă există posibilitatea unor întârzieri minore.
Ce metode de plată acceptați?
Vă oferim mai multe opțiuni de plată pentru a vă asigura că aveți flexibilitatea de a alege metoda cea mai convenabilă pentru dumneavoastră. Iată opțiunile disponibile:
- Plată online cu cardul: Acceptăm plăți securizate online cu cardul. Puteți utiliza cardurile de debit sau de credit emise de Visa, Mastercard sau alte rețele acceptate. Procesul de plată este simplu și rapid, iar datele cardului dumneavoastră sunt protejate prin tehnologii avansate de securitate.
- Plata ramburs: Dacă preferați să plătiți în numerar la primirea comenzii, acceptăm și plăți ramburs. Curierul nostru vă va aduce produsele și veți putea plăti suma exactă în numerar în momentul livrării.
- Plata cu cardul la Easybox: Dacă ați optat pentru ridicarea personală al coletului dintr-un easybox, puteți alege plata cu cardul în momentul ridicării coletului. Această opțiune este compatibilă doar dacă ați ales la pasul Livrare Ridicare personală din easybox.
Vă rugăm să rețineți că toate plățile efectuate la noi sunt securizate și respectă cele mai înalte standarde de protecție a datelor. Asigurăm confidențialitatea informațiilor dumneavoastră și garantăm securitatea tranzacțiilor.
Cum pun o comandă?
1. Selectează produsul pe care vrei să îl cumperi pe butonul roșu: ,,Adaugă în coș”.
2. Dacă vrei să accesezi coșul cu produse, apasă ,,Vezi coșul”, iar dacă vrei să mergi spre finalizarea comenzii, apasă pe ,,Checkout”.
3. După ce ai ales să finalizezi comanda, introdu adresa de email dacă este prima ta comandă pe site sau accesează ,,Conectează-mă”, dacă ai deja un cont pe site-ul nostru. După care ,,Continuă cu expedierea”.
4. Alegem metoda de livrare potrivită/disponibilă.
5. După apăsarea butonului ,,Continuă la plată”, alege modul prin care dorești efectuarea plății. Dacă ai ales opțiunea ,,Online cu cardul”, introdu datele cardului, iar dacă ai ales ,,Numerar la livrare sau ridicare” sau ,,Ridicare personală Easybox" treci direct la alegerea adresei de facturare. Dacă dorești facturarea pe numele tău, introdus anterior, alege opțiunea ,,Aceeași adresă de facturare”, iar dacă dorești facturarea pe numele unei alte persoane sau unei firme, alege opțiunea ,,Folosește o adresă de facturare diferită” și introdu informațiile necesare.
6. Apasă butonul roșu ,,Plătește acum”, dacă dorești finalizarea comenzii.
Cum anulez/modific o comandă?
Dacă ai plasat o comandă și te-ai răzgândit între timp, ai dreptul să o anulezi. Trebuie doar să ne contactezi pe contact@pinpin.ro și să menționezi anularea comenzii.
Dacă ai plasat o comandă și îți dorești să renunți la anumite produse sau să adaugi unele noi, contactează-ne și dă-ne toate detaliile.
Retururi și schimburi
Cum pot să returnez un produs?
Avem o politică de retur de 30 de zile. După primirea coletului, ai la dispoziție 30 de zile pentru solicitarea returului. Pentru a putea returna un produs, trebuie să îndeplinească următoarele condiții: Produsul trebuie să fie în aceeași stare ca și la primire. Fără urme de folosire sau de uzură. Cu toate etichetele intacte. În ambalajul original.
Pentru a trimite o cerere de returnare, trimite-ne un email la contact@pinpin.ro
Este posibilă înlocuirea directă a unui articol returnat?
Dacă doriți să schimbați un produs achiziționat, vă vom trimite produsul nou dorit și va trebui să returnați produsul vechi în schimb. Acesta va fi inclus în procesul de retur menționat mai sus, iar echipa noastră vă va oferi toate detaliile și instrucțiunile necesare.
Pe ce cale îmi primesc banii înapoi?
Restituirea banilor are loc întotdeauna prin metoda de plată pe care ai folosit-o la plasarea comenzii. În cazul plății prin card de credit, suma va fi virată în contul tău atașat cardului. Dacă ai optat pentru plata ramburs, te rugăm să ne furnizezi datele bancare (IBAN și numele titularului de cont). De îndată ce primim produsul returnat, îți vom vira banii în cont. Tranzacția bancară poate dura însă câteva zile.
Ai alte nelămuriri? Hai să vorbim!
Trimite-ne un e-mail la contact@pinpin.ro